Změnil jsem mobilního operátora a věřím v budoucí spokojenost

Nejméně deset let jsem využíval služeb mobilního operátora O2. Nemíním na něj po svém přechodu ke společnosti Vodafone házet nějakou ,,špínu“. Ani nemohu, právě pro těch zhruba deset let využívání jeho služeb. Neudělal jsem u O2 ani korunu dluhu a také díky tomu jsem od tohoto operátora získal v minulosti hned dva tablety za skutečně symbolickou cenu. Přesto jsem časem zjistil, že cenově je pro mě tento operátor nevýhodný./Tím ovšem netvrdím, že pro každého/. Proto jsem se v srpnu letošního roku rozhodl svého mobilního operátora změnit. Nejprve jsem jednal se společností T-Mobile a zjistil, že ta by byla pro mě cenově výhodnější než O2. Nakonec jsem se však rozhodl pro společnost Vodafone, ke které jsem nakonec přešel. Velký význam při tomto rozhodnutí měl fakt, že pevný internet i kabelovou televizi mám už více než pět let od společnosti UPC, která jak jsem zjistil je s Vodafonem propojená. Právě díky té pětileté spolupráci s UPC, jsem měl u Vodafonu nárok na nejvýhodnější tarif pro neomezené volání do všech sítí, neomezený počet SMS-zpráv i neomezené množství dat na internetu v mobilu. Důležitým faktem mého rozhodnutí přejít k Vodafonu bylo také velmi solidní jednání jeho zaměstnanců, což není v době tvrdého konkurenčního boje mezi jednotlivými společnostmi i firmami zcela obvyklé.

Chtěl bych vyzdvihnout především jednání zaměstnance kladenské pobočky Vodafonu pana Davida Vlka, který mi všechny podmínky mého využívání služeb Vodafonu ochotně a hlavně maximálně seriózně vysvětlil. Jednal jsem u tohoto operátora vlastně pouze s ním a moje spokojenost byla maximální. Našel pro mě nejvýhodnější tarif a když jsem byl ochoten uvázat se Vodafonu na dva roky a získal tak nárok na nový mobilní telefon s velkou slevou, ochotně i s velkou odbornou znalostí mi vybral vhodný telefon, který teď vlastním a jsem s ním opravdu velmi spokojen. A to nebylo ze strany pana Davida Vlka všechno. Sám nejsem v instalaci programů do mobilu příliš zběhlý a proto mi i tady pan David Vlk pomohl, třebaže to vůbec nebylo jeho pracovní povinností. Ted mám v novém mobilním telefonu dokonce nainstalovanou i kabelovou televizi. Závěrem bych chtěl ocenit a vysoce kladně ohodnotit spolupráci Vodafonu zastupujícího  panem Davidem Vlkem se mnou.

Luboš Hora-Kladno

Napsat komentář